Dag til dag levering
Hos Green Harmony sender vi dine varer samme hverdag, hvis du bestiller inden klokken 14.00. Enkelte varer kan have en længere leveringstid, men da fremgår det altid på produktsiden.
Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?
Når vi har afsendt dine varer modtager du en e-mail og en SMS med et link til din unikke trackingside. Her kan du følge pakkens vej fra vores lager og hjem til dig eller din nærmeste pakkeshop.
Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?
Hos Green Harmony bestemmer selv, hvilken pakkeleverandør, du ønsker og du kan både modtage pakken på din privatadresse, firmaadresse eller pakkeshop. Modtager fri fragt vil dette dog altid være til nærmeste DAO Pakkeshop.
Vi har fragtaftaler med
DAO
GLS
Bring
Hvornår bliver min ordre afsendt?
Hvis du bestiller inden klokken 14.00 på hverdage ryger dine varer afsted samme dag med mindre, der er tale om særlige varer med længere leveringstid. Det vil i så fald fremgå tydeligt på varens produktside. Bestiller du efter klokken 14.00 fremsendes varerne den efterfølgende hverdag.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?
De fleste fragtselskaber har mellem 2 og 4 dage til at levere dine varer. Der kan dog opstå forsinkelser, så vi anbefaler, at du venter et par dage, før du melder pakken savnet. Husk du altid kan følge pakkens vej hjem til dig ved at klikke på tracking-linket i den mail, du har modtaget fra pakkelselskabet.
Du er altid meget velkommen til at kontakte os på info@greenharmony.dk og så tager vi gerne dialogen med fragtselskabet og får efterlyst dine varer. Heldigvis sker det yderst sjældent at en pakke forsvinder. Så snart du har mistanke om, at din pakke er forsvundet, så kontakt os. Hvis der går for lang tid, kan efterlysningen nemlig desværre nægtes, da der er en frist for, hvornår fragtselskabet ikke længere behøver at erstatte pakken.